Κριτήρια Αξιολόγησης Λογισμικών
Ι. Περιεχόμενο - Γνωστικό αντικείμενο
α) Γνώσεις για τη Γλώσσας & τη Λογοτεχνία)
α) Γνώσεις για τη Γλώσσας & τη Λογοτεχνία)
- Σύνδεση με ΑΠΣ ΔΕΕΠΣ
- Πληροφορία - Γνώση (ακριβής, πλήρης, επικαιροποιημένη)
- Πληροφορία - Γνώση (ακριβής, πλήρης, επικαιροποιημένη)
β) Γνώσεις για τον κόσμο, στάσεις ζωής, αξίες κλπ
- Σεβασμός της ετερότητας
- Περιβαλλοντική αγωγή
- Εκπαίδευση της ειρήνης
- Αξιοποίηση των τεχνών στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων
- Σεβασμός της ετερότητας
- Περιβαλλοντική αγωγή
- Εκπαίδευση της ειρήνης
- Αξιοποίηση των τεχνών στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων
ΙΙ. Μεθοδολογία (Διδακτικές Πρακτικές)
- Αξιοποιεί την διερευνητική-ανακαλυπτική μέθοδο
- Ενθαρρύνει την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία
- Αναπτύσσει την κριτική σκέψη του μαθητή
- Αναπτύσσει τη δημιουργική σκέψη του μαθητή
- Εμπλοκή - διαδραστικότητα με τον χρήστη-μαθητή (με ενεργό/παθητικό τρόπο)
Τι ταυτότητες μαθητών και εκπαιδευτικών προϋποθέτει και τι ταυτότητες σκοπεύει να δημιουργήσει;
Τι ταυτότητες μαθητών και εκπαιδευτικών προϋποθέτει και τι ταυτότητες σκοπεύει να δημιουργήσει;
ΙΙΙ. Γραμματισμοί (Δεξιότητες)
Τι είδους γραμματισμό προσφέρει;
Τι είδους γραμματισμό προσφέρει;
- κλασικό
- νέο γραμματισμό
- κριτικό γραμματισμό
ΙV. Υλικο-τεχνική υποδομή λειτουργία
- Απαραίτητη η εγκατάσταση
- Προϋποθέτει ειδικές γνώσεις
- Φιλικό στο χρήστη (user friendly)
- Υποστήριξη με έντυπο ή ηλεκτρονικό υλικό (οδηγίες)
V. Σχεδιασμός (αισθητικά - μορφολογικά χαρακτηριστικά)
- Αισθητική (γραφικά, χρώματα, γραμματοσειρές, κλπ)
- Ψυχαγωγικό
VI. Κόστος
- κριτικό γραμματισμό
ΙV. Υλικο-τεχνική υποδομή λειτουργία
- Απαραίτητη η εγκατάσταση
- Προϋποθέτει ειδικές γνώσεις
- Φιλικό στο χρήστη (user friendly)
- Υποστήριξη με έντυπο ή ηλεκτρονικό υλικό (οδηγίες)
V. Σχεδιασμός (αισθητικά - μορφολογικά χαρακτηριστικά)
- Αισθητική (γραφικά, χρώματα, γραμματοσειρές, κλπ)
- Ψυχαγωγικό
VI. Κόστος
Προσβάσιμο στο διαδίκτυο
Ιδιωτική δαπάνη
Ιδιωτική δαπάνη
(Δημιουργία Φύλλου Αξιολόγησης Λογισμικού: Φιλοθέη Κολίτση)
--------------------------------
--------------------------------
Κριτήρια (Τύπος 1)
1. Διδακτικό Περιεχόμενο
2. Συνδέσεις με το Αναλυτικό Πρόγραμμα
3. Γραφικά / Πολυμέσα
4. Σχεδίαση (Layout)
5. Τεχνικές όψεις
6. Προσαρμοστικότητα / Προσβασιμότητα
7. Εμπλοκή / Διαδραστικότητα
8. Υποστηρικτικό υλικό για μαθητή και δάσκαλο
9. Αξιολόγηση
10. Καταλληλότητα σε σχέση με τάξη /ηλικία
11. Ευελιξία
Christine Miller Jacqueline Bach SAS inSchool Interns, Cary, NC, USA, Summer 2001
--------------------------------
1. Ευκολία στη χρήση
2. Είναι κατασκευασμένο έχοντας στο μυαλό την πραγματικότητα, όπως την αντιλαμβάνονται τα παιδιά;
3. Εκπαιδευτικά (Τι μπορεί να μάθει από το πρόγραμμα ο μαθητής;)
4. Διασκέδαση (Είναι το πρόγραμμα ευχάριστο στον χρήστη;)
5. Χαρακτηριστικά σχεδίασης (Πόσο έξυπνο είναι το πρόγραμμα;)
6. Κόστος
Children's Technology Review, 1998
--------------------------------
Κριτήρια (Τύπος 3)
1. Εγκατάσταση
2. Συνοδευτικό έντυπο υλικό
3. Δυνατότητα πλοήγησης
4. Περιεχόμενο
5. Σχεδιασμός
6. Λήψη απόφασης
από την ιστοσελίδα της Τερέζας Γιακουμάτου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου