Επιμορφωτικό Πρόγραμμα ΚΣΕ 5ης Περιόδου
6ο Τρίωρο
3η Εβδομάδα
10 - 14 Μαρτίου 2014
10 - 14 Μαρτίου 2014
1. Προβολή video
Louis Armostrong "What a wonderful world" (1967)
2. ppt
Web 2.0
ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
ENOTHTA 3
"Υπηρεσίες WEB 2.0"
ENOTHTA 3.1
"Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών"
ΕΝΟΤΗΤΑ 3.2
"Αξιοποίηση - Αξιολόγηση Ιστοσελίδων και Πυλών"
ΕΝΟΤΗΤΑ 3.3
"Σχεδἰαση μαθημάτων με τη χρήση διαδικτύου"
Για να δείτε την προβολή παρουσίασης
πατήστε ΕΔΩ!
(α) παιδαγωγική διάσταση
Web 2.0
ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
ENOTHTA 3
"Υπηρεσίες WEB 2.0"
ENOTHTA 3.1
"Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών"
ΕΝΟΤΗΤΑ 3.2
"Αξιοποίηση - Αξιολόγηση Ιστοσελίδων και Πυλών"
ΕΝΟΤΗΤΑ 3.3
"Σχεδἰαση μαθημάτων με τη χρήση διαδικτύου"
Για να δείτε την προβολή παρουσίασης
πατήστε ΕΔΩ!
3. Υπηρεσίες Web 2.0
(β) Wikis
Wiki in plain English
Wikispaces Basics (2013)
(γ) Podcasts & Vodcasts
Podcasts in plain English
Twitter in plain English
3.1. Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
(α) Ιστολόγια
(αγγλικά με ελληνικούς υπότιτλους)
Δημιουργία blog (στο blogger)
Καλή σας επιτυχία!
(β) Wikis
(γ) Podcasts & Vodcasts
(δ) Κοινωνική δικτύωση
3.1. Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Πλεονεκτήματα
Επιφυλάξεις - Μειονεκτήματα
(α) Αρχειοκατάλογος
Επιφυλάξεις - Μειονεκτήματα
(α) Αρχειοκατάλογος
(β) Μηχανές αναζήτησης (search engines)
(γ) Εργαλεία μετα – αναζήτησης (web crawlers)
(zoo.com)
(δ) Περιηγητές ιστού - Φυλλομετρητές (browsers)
Google Chrome
Internet Explorer
Mozilla
Καταλήξεις: ιδιότητα φορέα (domain name)
com – Εμπορική εταιρεία (commercial)
(δ) Περιηγητές ιστού - Φυλλομετρητές (browsers)
Google Chrome
Internet Explorer
Mozilla
Καταλήξεις: ιδιότητα φορέα (domain name)
com – Εμπορική εταιρεία (commercial)
org – Μη εμπορικός οργανισμός (organisation)
edu – Φορέας εκπαιδευτικού χαρακτήρα (education)
gov – Φορέας κυβερνητικού χαρακτήρα (government)
net – Φορέας παροχής υπηρεσιών Internet
mil – Φορέας στρατιωτικού χαρακτήρα (military)
3.2 . Αξιοποίηση -Αξιολόγηση
Ιστοσελίδων -Ιστοχώρων -Πυλών
Φύλλο Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Διαδικτυακού Τόπου
της Τερέζας Γιακουμάτου
Ιστοσελίδων -Ιστοχώρων -Πυλών
Φύλλο Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Διαδικτυακού Τόπου
της Τερέζας Γιακουμάτου
3.3. Σχεδίαση μαθημάτων με τη χρήση διαδικτύου
Θεωρητικό πλαίσιο e-learning
(α) παιδαγωγική διάσταση
(β) τεχνολογική διάσταση
(γ) σχεδίαση διεπαφής
(δ) ηθική διάσταση
(ε) θεσμική διάσταση
Επιλογή & Διάταξη υλικού: Φιλοθέη Κολίτση
Επιλογή & Διάταξη υλικού: Φιλοθέη Κολίτση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου